Nasza praca to nasza pasja!

Nasza praca to nasza pasja!
5 kwi 2023

Rok 2023 to szczególny rok dla agencji nieruchomości. Boom zakupowy na wybrzeżu Costa Blanca powoduje duże zamieszanie i selekcję biur nieruchomości i pseudo agentów. Patrząc za siebie, nasuwa nam się wiele przemyśleń. Z każdym rokiem mamy coraz większą potrzebę, nie tylko pomagania naszym klientom w zakupie nieruchomości ale również edukowania innych i przekazywania transparentnych informacji na temat przepisów na rynku hiszpańskim.

NASZA MISJA I WARTOŚCI

Jesteśmy firmą zarejestrowaną w bazie agencji hiszpańskich, w rzeszeniu API. Zajmujemy się się obrotem nieruchomości na wybrzeżu hiszpańskim Costa Blanca. Nasza agencja to przede wszystkim przedsięwzięcie z indywidualnym podejściem do każdego klienta i każdej sytuacji. Każdy z nas wnosi różnorodne i obszerne doświadczenie w dziedzinie nieruchomości. Pracujemy od wielu lat w sektorze inwestycyjnym, dzięki czemu posiadamy nieocenioną wiedzę w zakresie legislacji hiszpańskiej dotyczącej zakupu i sprzedaży nieruchomości. Doświadczenia w obrocie dobrami osobistymi i firmowymi są gwarantem, że z nami proces nabycia nieruchomości będzie odbywał się sprawnie, szybko i bez niepotrzebnych nieporozumień. Dysponujemy różnego rodzaju inwestycjami, tak z rynku pierwotnego jak i wtórnego. Pełen wachlarz ofert w atrakcyjnych cenach pozwoli na dokonanie dobrego wyboru i właściwego zainwestowania w Hiszpanii.

Każda nasza transakcja to obsługa kompleksowa naszych Klientów, począwszy

od pierwszego zapytania telefonicznego lub mailowego, a kończąc na

sympatycznym toaście zwanym „parapetówką”.

Najcząściej nasza relacja nie kończy się na zakupie apartamentu czy domu.

Jesteśmy z Państwem kiedy decydujecie się sprzedać, lub kupujecie coś

większego. Jesteśmy kiedy zakładacie w Hiszpanii pierwszy biznes, kiedy go

rozwijacie i kiedy przechodzicie na emeryturę.

W naszej pracy kierujemy się najważniejszymi dla nas wartościami, jakimi są :

transparentność i uczciwość.

JAK WYGLĄDA PROCES ZAKUPU NIERUCHOMOŚCI Z NAMI?

Cennym elementem naszej pracy jest pierwszy kontakt mailowy lub telefoniczny. Ponieważ staramy się selekjonować odpowiednie oferty dla Państwa, bardzo ważne dla nas są Państwa potrzeby, marzenia i cel zakupu nieruchomości. Zupełnie inne czynniki towarzyszą przy zakupie nieruchomości inwestycyjnej, a inne przy wyborze domu do zamieszkania na stałe. Podczas pierwszej rozmowy, opowiadamy również o naszym regionie i możliwościach, jakie oferuje. Ponieważ działamy na całym wybrzeżu Costa Blanca, otwarcie mówimy o plusach i minusach każdej z lokalizacji, jaką oferuje wybrzeże.

Po wymianie spostrzeżeń oraz ofert mailowo – najlepiej jest zaplanować wizytę rekonesansową na miejscu, którą w pełni organizujemy.

Popdowiemy gdzie wypożyczyć auto, jaki hotel zarezerwować, a jeśli trzeba, odbierzemy Państwa z lotniska.

Wizyta rekonesansowa trwa około 2 – 3 dni. Przy dobrym badaniu Państwa potrzeb i braku wyłączności na produkty, wybór jest ogromny. Staramy się pomóc w wyborze Państwa domu, w oparciu o Państwa potrzeby, jak również o znajomość rynku.

Po wyborze przez Państwa nieruchomości, przystępujemy do formalności.

W pierwszej kolejności podpisujemy umowę przedwstępną kupna – sprzedaży nieruchomości, zwaną także umową rezerwacyjną. Dołożyliśmy wszelkich starań,aby umowa ta chroniła zarówno stronę sprzedającą, jak i kupującą. Umowa przygotowana przez naszego prawnika, jest w trzech językach: urzędowym hiszpańskim, polskim, oraz angielskim.

Zawiera ona wszystkie najważniejsze kwestie prawne oraz podatkowe.

Aby podpisać taką umowę, wystarczy paszport lub dowód osobisty.

Umowa wiąże się również z wpłatą zadatku. Kwota zadatku oscyluje między 3.000 a 5.000 EUR w przypadku rynku wtórnego, oraz 5.000-10.000 EUR w przypadku rynku deweloperskiego. Zadatek może zostać wpłacony z konta, który Państwo posiadanie w swoim kraju.

Od momentu jej podpisania, Państwa nieruchomość jest już dla Was zarezerwowana a nasze biuro bierze pełną odpowiedzialność prawną za całą transkację.

To ważne, ponieważ, dzięki temu, możecie Państwo spać spokojnie,co i dla nas jest niezwykle ważne!

Nasz dział prawny zajmuje się auytem danej nieruchomości.

Kolejnym krokiem, w którym również pomagamy, to wyrobienie numeru

N.I.E. (numer identyfikacyjny cudzoziemca), konto bankowe na terytorium Hiszpanii oraz ustanowienie przedstawiciela podatkowego, aby w przyszłości móc składać zeznania podatkowe w urzędzie skarbowym.

Jeśli bierzecie Państwo pod uwagę kredyt w Hiszpanii, pośredniczymy pomiędzy państwem a bankami hiszpańskimi.

Jeśli wszystko przebiega pomyślnie i nie ma przeciwskazań, przystępujemy do podpisania aktu notarialnego. Zwykle termin podpisania aktu wyznaczany jest do maksymalnie dwóch miesięcy od dnia rezerwacji. W tym ważnym dla Państwa dniu również jesteśmy.

Zapewniamy opiekę tłumacza przysięgłego a także wyznaczamy opiekuna Państwa nieruchomości – który od momentu przekazania kluczy, jest z Państwem również w prostych czynnościach, które pomogą w rozgoszczeniu się w Hiszpanii.

Nasze biuro oprócz nadzoru nad procesem przepisania liczników, wpisu do ksiąg wieczystych, zgłoszeń do urzędów, pomaga również w kwestiach związanych z prostymi sprawami, typu: założenie interenetu, wybranie ekipy remontowej itp.

Sami wiemy, z jakim stresem wiąże się zakup pierwszej nieruchomości i pierwsze kroki w Hiszpanii, czy też przeprowadzka, dlatego doskonale rozumiemy Państwa potrzeby.

zakup nieruchomości

Share


Oferty

WhatsApp